Merhaba! Yahu sayfasının bu haftaki konusu “Kart magdurları ne yapmalı”. Umarız faydalı bulursunuz! Temassız kart kopyalanır mı? Gerçekten neyi konuşuyoruz Ankara’da yaşayan biri olarak sabahları metroya yetişme telaşı, öğlen Kızılay’da hızlı bir kahve molası ve akşam eve dönerken otobüste ayakta kalma mücadelesi arasında kartımı kaç kez kullandığımı hiç saymadım. Ama son birkaç yıldır kafamı en çok kurcalayan şeylerden biri şu oldu: Temassız kart kopyalanır mı? Bunu ilk kez ciddi ciddi düşündüğüm an, bir kafede ödeme yaparken kartımı cihaza yaklaştırdığım sırada yan masadaki birinin “abi NFC ile kart bilgisi çalınıyormuş” dediğini duymamla başladı. O an insanın zihni ister istemez boşlukları dolduruyor.…
Yorum Bırak